چاپ این صفحه

فرماندار قائم شهر: نساجی قائم شهر از لیست خصوصی سازی خارج شود

تعداد بازدید : 403
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۶
فرماندار قائم شهر با اشاره به مشکلات نساجی قائم شهر نیز، گفت: در تلاش هستیم تا نساجی از اصل 44 و لیست خصوصی سازی خارج شود.

به گزارش ایسنا مازندران، مهدی محمدی در همایش هفته دولت و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستانی در سالن اجتماعات شهرداری قائم شهر، اظهار کرد: دولت بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد قابل تقدیر است و هیچکس نمی تواند مدعی باشد که بدون عیب فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود 32 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در این شهرستان جذب شده است، تصریح کرد: این میزان به معنای افزایش دو و نیم برابری اعتبارات این شهرستان از محل تملک دارایی است.

فرماندار قائم شهر خاطرنشان کرد: اعضای کمیته برنامه‌ریزی تلاش در افزایش اعتبارات دارند و احیای سازمان مدیریت برنامه‌ریزی برای ارائه بهترین خدمات به شهروندان است.

محمدی درباره دستاوردهای دولت نیز اظهار کرد: بدعهدی دشمنان در برجام بار دیگر مشخص شد و در این میان عملکرد تیم مذاکره‌کننده همواره مورد تائید قرار گرفت.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در حوزه طلاق و خودکشی با تشکیل کارگروهی این موارد کنترل می‌شود.

فرماندار قائم شهر افزود: برای اینکه برخی مشکلات برطرف شود امور بانوان و خانواده استانداری با برگزاری  100 کلاس با عنوان مهارت های زندگی به آموزش در این زمینه پراختند و ائمه جمعه، سپاه و بسیج نیز همکاری کنند.

وی تاکید کرد: هر پروژه ای که قابلیت اجرایی دارد افتتاح شود و روسای ادارات باید در حوزه تخصیص بودجه و درآمد بیش از گذشته توجه کنند.

فرماندار قائم شهر نقد کردن و تخریب نکردن را در رشد عملکرد مسئولان موثر دانست و گفت: برجام اگر فایده برای کشور نداشت در کمترین شرایط نرخ تورم را ثابت و تک رقمی کرد و موجب شد تا ثبات قیمت در بازار و خرید ارزان داروها ایجاد شود.

محمدی با اشاره به مشکلات نساجی قائم شهر نیز، گفت: در تلاش هستیم تا نساجی از اصل 44 و لیست خصوصی سازی خارج شود.

چاپ این صفحه