چاپ این صفحه

راه اندازی تجهیزات بافندگی کارخانه نساجی مازندران بعد از 12 سال

تعداد بازدید : 900
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
چرخ ماشین های بافندگی کارخانه نساجی شماره 3 مازندران در شهرستان قائمشهر بعد از 12 سال روز پنجشنبه همزمان با آخرین روز دهه مبارک به حرکت درآمد و تولید را آغاز کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با راه اندازی تجهیزات بافندگی کارخانه نساجی مازندران 2 نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر فرماندار قائمشهر و مسئولان شهری از این کارخانه بازدید به عمل آوردند. 


مدیر عامل کارخانه نساجی مازندران در حاشیه این بازدید گفت : برای راه اندازی پنج دستگاه ماشین بافندگی کارخانه نساجی حدود 150 میلیون تومان هزینه شده است که زمینه اشتغال افراد را فراهم کرده است . صفدر گرائیلی بورخیلی افزود : هم اکنون در کارخانه نساجی شماره سه 443 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند .


کارخانه نساجی شماره 3 قائمشهر در جاده نظامی این شهر واقع است و هم اکنون ماهانه حدود یک میلیون و 16هزار متر مربع پارچه تولید می کند .


مدیرعامل کارخانه نساجی قائمشهر با اشاره به اینکه در بخش ریسندگی حدود 6 تن تولید انجام می شود ، گفت که این رقم در مقایسه با 6 سال پیش بی سابقه است .


وی با بیان اینکه کارگران به صورت چهار گروه در سه نوبت در بخش ریسندگی و بافندگی مشغول فعالیت هستند افزود : تولیدات این کارخانه به استان های دیگر ارسال می شود .


گرائیلی بورخیلی همچنین از راکد ماندن پنج دستگاه دیگر چاپ و رنگریزی در این کارخانه خبر داد و گفت : برای راه اندازی این دستگاهها حدود 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که باید با حمایت نمایندگان تامین شود.
وی اضافه کرد : با راه اندازی پنج دستگاه چاپ و رنگریزی در این کارخانه زمینه اشتغال 300 نفر دیگر هم فراهم می شود. 


* راه اندازی دستگاه رنگریزی نیازمند تامین اعتبار 


عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت : برای راه اندازی ماشین رنگریزی این کارخانه به دنبال تامین هزینه از طریق سرمایه گذار هستیم .


عبدالله رضیان افزود : با نصب دستگاه ماشین رنگریزی شاهد افزایش اشتغال زایی در این کارحانه خواهیم بود و همچنین قیمت تمام شده و عرضه به بازار با قیمت مناسب می تواند باعث سوددهی شود.
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس دهم مشکل اصلی راکد بودن دستگاهها را سرمایه در گردش اعلام کرد و گفت : باید بتوانیم مشکل سرمایه در گردش را تامین و با نقدینگی مورد نیاز مشکل را برطرف کنیم.

چاپ این صفحه