چاپ این صفحه

دوره های آموزش تخصصی رایگان تولید پوشاک برای فعالان ایرانی برگزار می شود

تعداد بازدید : 357
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۲۳
مدیر طرح ملی تکاپو از برگزاری دوره های آموزش تخصصی تولید پوشاک توسط یکی از شرکت های پوشاک ترکیه برای فعالان ایرانی خبر داد.

رضا تازیکی افزود: دوره های تخصصی کاربردی اجرا شده توسط مربیان و کارشناسان کشور ترکیه در بنگاه های تولید پوشاک ایرانی رایگان بوده و اجرای برنامه ها توسط طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) برنامه ریزی و اجرا می شود. 


به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از  ایرنا، وی توضیح داد: همه هزینه های سفر و آموزش توسط شرکت پوشاک ترکیه ای تامین شده است.


وی اضافه کرد: مزیت دوره این است که مربی خارجی اختصاصی برای هر بنگاه دوره ها را به شکل عملی برگزار می کند.

 

تازیکی ادامه داد: فقط یک تا دو روز برای همه تولیدکنندگان دوره عمومی گذاشته می شود اما دوره های تخصصی عملی در هر واحد تولیدی چند روزه است.


وی یادآور شد: بزودی دوره های آموزشی تخصصی حوزه پوشاک توسط تکاپو با همکاری دفتر توسعه نساجی و پوشاک وزارت صنعت معدن تجارت نیز برگزار خواهد شد.


مدیر طرح ملی تکاپو پیشتر به ایرنا گفته بود: طرح تکاپو در هفت استان کشور اجرا شده که در چهار استان(خراسان رضوی، مازندران، کردستان و فارس) به نسبت رضایت بخش بوده اما تا پایان سال 96 در همه استان های کشور اجرایی خواهد شد.


طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) یکی از برنامه های اشتغال معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای هر استان با توجه به مزیت ها، ظرفیت ها و توانمندی های استان تنظیم شده است.


در اجرای طرح تکاپو، علاوه بر معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارشناسان بین المللی همکاری و مشارکت دارند. این طرح با توجه به تجارب موفق سایر کشورها تنظیم شده است.

چاپ این صفحه