چاپ این صفحه

پرداخت ٧ هزار و ۵٠٠میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی

تعداد بازدید : 304
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از پرداخت هفت هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال تسهیلات طی ٩ ماهه سال‌جاری برای رونق تولید واحدهای صنعتی به طور مستقیم از طریق بانک‌ها خبر داد.

صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به جزییاتی از تعداد مصوبات کارگروه طی سال‌های ٩۵،٩۴ و ٩ ماهه نخست سال‌جاری گفت: در این مدت ١٨١٧ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرا شده است و ١۴١١ مصوبه نیز در دست پیگیری است.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از جهان صنعت،  وی افزود: مشکل ٣٠٨١ شرکت متقاضی از سال ٩۴ تاکنون در ستاد مطرح شده است که براساس آن ۶٧٧ مصوبه مربوط به امور مالیات،١۵۶١ مورد مربوط به بانک‌ها و ۶۵٧ مورد مربوط به تامین اجتماعی است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از عملکرد در حوزه تسهیلات رونق تولید ارائه داد و عنوان کرد: در راستای ارائه تسهیلات از ابتدای سال ٩۶ تاکنون به ۵٠۶ مورد واحد صنعتی با اعتبار هفت هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال به طور مستقیم از سوی بانک‌ها پرداخت شده است و ١٣ مورد در طول سال‌جاری با اعتبار ١٧١ میلیارد و ١٠٠ میلیون ریال از طریق سامانه بهین‌یاب به واحدها پرداخت شده است.

چاپ این صفحه