چاپ این صفحه

گرانی ۵۰ درصدی پیراهن مشکی

تعداد بازدید : 838
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۱
شواهد بازار حاکی از آن است که قیمت پیراهن مشکی نسبت به تورم مواد اولیه و افزایش قیمت‌ها، حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته گران شده است.

 در همین رابطه رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان با اشاره به افزایش دو برابری قیمت پارچه مشکی گفت: پارچه مشکی که در سال گذشته با قیمت متری ۱۴ هزار تومان تهیه می‌شد، در سال‌جاری به متری ۲۸ هزار تومان رسیده است.


به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از میزان، مجتبی درودیان با اشاره به رکود در بازار خرید پیراهن مشکی تصریح کرد: فروش پیراهن مشکی در بازار با رکود بالایی مواجه بوده و بازار مشتری چندانی ندارد. این در حالی است که در حال حاضر کسانی که پیراهن مشکی تولید کرده‌اند، کار از قبل داشتند.

 

وی در خصوص تغییر قیمت فرم مدارس پسرانه نیز اظهار کرد: فرم مدارس پسرانه نسبت به سال گذشته تغییر قیمتی از لحاظ دوخت نداشته و گرانی آن به علت افزایش صددرصدی قیمت مواد اولیه است.

 

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان در انتها با اشاره به ثبات قیمت از سود تولید‌کنندگان گفت: با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت مواد اولیه، هنوز افزایش بر روی نرخ دستمزد ایجاد نشده و تولید‌کنندگان با حداقل سود کالا را به بازار عرضه می‌کنند تا حداقل با تعطیلی مواجه نشوند.

چاپ این صفحه