چاپ این صفحه

احتکاری در بازار پوشاک نداریم

تعداد بازدید : 1003
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۸
اسماعیل صدیق گفت: با توجه به حساسیت ها در خصوص استفاده به روز از پوشاک این اطمینان را داریم که هیچ گونه احتکاری در این بازار وجود ندارد.

اسماعیل صدیق رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج اظهار کرد: نه تنها احتکار و کم فروشی در صنف پوشاک وجود ندارد بلکه در سال جاری شاهد فروش فوق العاده از سوی ۲۰۰ واحد صنفی پوشاک در سطح شهر بودیم.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط حال حاضر اقتصادی راه اندازی طرح فروش فوق العاده پوشاک دردستور کار قرار گرفت که واحد های این صنف نهایت همکاری را داشته و اجناس خود را با تخفیف عرضه کردند.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج به ارزیابی بازار شهریورماه پرداخت و گفت: بازار پوشاک به نسبت سال های گذشته از تب و تاب کم تری برخوردار بود این در حالی است که هدر راستای شرایط اقتصادی مردم در مناسبت های مختلف فروش فوق العاده را ادامه خواهیم داد.

 

صدیق که به عنوان دبیر اتاق اصناف البرز نیز فعالیت دارد در خصوص آخرین وضعیت تولیدات داخلی گفت: متاسفانه تولیدکنندگان در تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه هستند و اجناس خارجی نیز با افزایش قیمت همراه بوده است.

 

وی تصریح کرد: در جلسه ای که روز گذشته با استاندار و مدیران شهری استان البرز برگزار شد تمامی مشکلات تولید کنندگان مطرح و به دنبال چاره ای برای برطرف کردن آن هستیم. دبیر اتاق اصناف استان البرز افزایش رقابت بین تولیدکنندگان را امری ضروری دانست و گفت: با حمایت مسئولین و تلاش مضاعف از سوی تولیدکنندگان و البته استقبال مردم از کالای داخلی می توانیم شاهد عرضه محصولات ایرانی و با کیفیت در بازار باشیم.

چاپ این صفحه