چاپ این صفحه

رکود ادامه‌دار در بازار کفش

تعداد بازدید : 328
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۴
با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، بازار کفش به شدت با رکود مواجه شده است‌. در همین رابطه رییس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران با بیان اینکه کفش به اندازه نصف سال گذشته تولید شده است، گفت: قدرت خرید مردم پایین آمده و رکود در بازار کفش ادامه دارد‌.

رسول شجری با بیان اینکه هنوز مشکل تامین مواد اولیه به طور کامل حل نشده و تولید‌کنندگان این بخش صنعتی با مشکلات زیادی مواجه هستند، افزود: به دلیل رکود حاکم بر بازار و تولیدات قبلی مشکلی برای تامین بازار شب عید وجود ندارد‌.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از فارس،  رییس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران بیان کرد: از آنجا که واحدهای صنفی و تولیدکنندگان این بخش به علت رکود حاکم بر بازار فعالیت ۱۰۰ درصدی ندارند، بنابراین مشکل مواد اولیه چندان مشهود نیست‌. اما قطعا باید برای تامین مواد اولیه در سال جدید از هم‌اکنون اقدامات لازم انجام شود‌.

 

وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: براساس تصمیمات اخیر در وزارت صنعت مقرر شد نمایشگاه‌های بهاره امسال برگزار شود‌. این در حالی است که واحدهای صنفی پس از ماه‌ها رکود برای جبران بخشی از بیکاری خود منتظر بازار شب عید بودند که با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره این فرصت هم از واحدهای صنفی برای فروش بیشتر اجناس گرفته می‌شود‌.

 

شجری با بیان اینکه مردم قدرت خرید ندارند، گفت: واحدهای تولیدی حتی ۵۰ درصد سال گذشته هم تولید نداشته‌اند‌.

چاپ این صفحه