چاپ این صفحه

معرفی کفش های جدید آدیداس مجهز به فناوری Forgefiber Boa

تعداد بازدید : 721
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کمپانی آدیداس کفش های جدید خود را که در تولید آن ها از فناوری Forgefiber Boa استفاده شده، معرفی کرده است.

در فناوریForgefiber  از نخ های پوشش دهی شده با TPU یا پلی یورتان ترموپلاست استفاده می شود. این نخ ها زمانی که در زوایا و لایه های مختلف کفش دوخته می شوند به بهبود پابرجایی و پایداری کفش کمک می کنند.


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، نخ های TPU این قابلیت را دارند که فشرده شده و مورد حرارت دهی قرار گیرند که این کار باعث ذوب شدن نخ و فرو رفتن آن در بافتار بالای کفش می شود و در نتیجه کفش به طور طبیعی حالت تکیه گاه پیدا می کند. 


با توجه به این که پایداری کفش در کنار سبک و راحت بودن آن یکی از نیازهای اصلی بازیکنان گلف است، محصول جدید آدیداس تحولی در این بخش به وجود خواهد آورد.


کمپانی آدیداس گلف قسمت هایی از کفش که باید بیشترین میزان پایداری را داشته باشند، بررسی کرده و فناوری Forgefiber Boa را در آن مکان ها به کار گرفته است. 


نتیجه این فرایند ایجاد یک ماده اولیه با استحکام بیشتر و با خاصیت تکیه گاهی بهتر بوده است. علاوه بر آن از آن جایی که در این روش نیازی به ماده اولیه اضافی نیست، پس کفش های تولید شده سبک هستند که این امر باعث جلب رضایت بازیکنان گلف در طول هر دور از بازی و بعد از آن خواهد شد.


با توجه به این که بیرونی ترین لایه کفی کفش های جدید فاقد برآمدگی بوده و در تولید آن ها از سیستم X-Traxion استفاده شده است، این کفش ها دارای پایداری در چند جهت مختلف هستند.

 

کفش های جدید دارای فناوری بوست در تمام طول خود بوده و در نتیجه انعطاف پذیری لازم را فراهم می کنند و استفاده از آن همراه با جوراب آستری INSITE می تواند باعث افزایش راحتی و پایداری شود. ارتباط بین پاشنه و قسمت جلوی پا از طریق نوار Torsion X ایجاد می شود.


کفش جدید در دو مدل زنانه و مردانه با قیمت های 160 و 200 دلار و با یک سال گارانتی ضد آب بودن از اول مارس در وبسایت آدیداس در دسترس قرار گرفته است.

 

چاپ این صفحه