چاپ این صفحه

با حضور معاون امور صنایع، استاندار مازندران و نمایندگان مجلس انجام شد: بررسی شرایط بازگشت رونق به کارخانه نساجی مازندران

تعداد بازدید : 251
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۳
بازگشت رونق به کارخانه نساجی مازندران با طرح و بررسی چالش‌های این واحد بزرگ صنعتی وارد فاز اجرایی شد.

در نشستی که به میزبانی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت و با حضور استاندار مازندران ، نمایندگان استان ، رییس هیات حمایت از صنایع کشور و نمایندگانی از بانک ملی و سازمان امور مالیاتی برگزار شد، راهکارهای عبور از شرایط بحرانی و بازگشت رونق به این واحد صنعتی بررسی و تصمیات لازم در راستای بهبود وضعیت این کارخانه بزرگ صنعتی اتخاذ شد.


به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از شاتا، نساجی مازندران که در سال ۱۳۳۶ در شرق قائم‌شهر تاسیس شد، یکی از مهمترین‍‌ واحدهای تولیدی در طرح توسعه پوشاک در کشور به شمار می رود و عزم ‌دولتمردان و نمایندگان مجلس در سالی که با نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، بر بهبود وضعیت این واحد صنعتی متمرکز شده است.


این واحد صنعتی که سال های متمادی یکی از بزرگترین تولید کنندگان منسوجات پرده‌ای، ملحفه ای، پیراهنی، فاستونی و... بود پس از طی فراز و نشیب های متعدد قرار هست با تمهیدات ویزه ای وارد فاز اجرایی شود.


نساجی مازندران از سه کارخانه شماره یک، دو و سه تشکیل شده بود که در شماره یک واحد چیت سازی و در شماره دو منسوجات پرده ای، ملحفه ای، پیراهنی، فاستونی و... به تولید می‌رسید. کارخانه شماره سه نیز در سال ۱۳۵۶ به بهره برداری رسید و برای تولید نخ و منسوجات نخی و مصنوعی به کار گرفته شد.

چاپ این صفحه