چاپ این صفحه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران: جانمایی ۲مکان برای تأسیس شهرک صنفی پوشاک

تعداد بازدید : 276
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: برای تأسیس شهرک صنفی پوشاک در جاده قم و خاوران ۲ مکان جانمایی شده است.

محمد امامی امین در دومین کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: در اکثر مواقع پاسخ بانک‌ها برای عدم اعطای تسهیلات به متقاضیان، قانع کننده نیست.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از مهر،  امامی امین در ادامه بیان داشت: تأسیس نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی در شهرک صنعتی پیشوا به عنوان یکی از عناصر زیرساختی برای شهرک‌های صنعتی ضروری است و برای تأسیس شهرک صنفی پوشاک نیز تجمیع این صنف ضروری است و برای این کار در جاده قم و خاوران ۲ مکان جانمایی شده است و برای تثبیت برندهای پوشاک ایرانی نیاز به این کار داریم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: استان تهران حتی ظرفیت احداث ۴ شهرک صنفی در شمال، جنوب، شرق و غرب دارد افزود: بین یک تا ۲ هزار واحد تولیدی در این شهرک‌ها از صنف تبدیل به صنعت می‌شوند. وی با اشاره به اینکه قریب به اتفاق اعضای صنف پوشاک مایل به استقرار در منطقه خاوران که در مجاورت شهر تهران قرار دارند، هستند.

 

وی گفت: در شرایط فعلی که کشور به رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری دارد باید همه برای تحقق این کار تلاش کنیم گفت: وظیفه حاکمیتی استانداری تهران ایجاد بسترهای لازم و زیرساخت‌های مناسب است.

چاپ این صفحه