چاپ این صفحه

وضعیت شهرک صنفی پوشاک خاوران تعیین تکلیف می‌شود

تعداد بازدید : 261
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۵
کمیته‌ای متشکل از اداره کل راه و شهرسازی، معاونت عمرانی فرمانداری ری و شهرداری قیامدشت ظرف مدت یک هفته موضوع احداث شهرک صنفی پوشاک در منطقه خاوران را بررسی و تعیین تکلیف می‌کنند.

هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به لزوم ساماندهی صنوف مزاحم اظهار داشت: صنوف مزاحم پوشاک که به شکل کارگاهی هستند ساماندهی و در قالب شهرک پوشاک فعالیت آن‌ها کیفیت‌سازی می‌شود.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: زمین در نظر گرفته شده در خاوران مربوط به واحد نظامی است که باید فرایندهای قانونی آن طی شود و تا زمانی که وضعیت زمین تعیین تکلیف نشود ابهام وجود دارد.

 

در ادامه  محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز افزود: پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای مرکب از اداره کل راه و شهرسازی و معاونت عمرانی فرمانداری ری و شهرداری قیامدشت ظرف مدت یک هفته تشکیل و موضوع احداث شهرک صنفی پوشاک در منطقه خاوران بررسی و تعیین تکلیف شود.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در مورد احداث شهرک صنفی خاوران ابتدا باید بررسی شود کسانی که مجوز تأسیس پادگان در بخش خاوران دارند اساساً می‌توانند اقدام به تغییر کاربری و احداث شهرک صنفی پوشاک کنند که این موضوع در کمیته بررسی می‌شود.

چاپ این صفحه