چاپ این صفحه

رحمانی در دیدار با مشاور نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد : نساجان پاکستانی برای توسعه صنایع نساجی و پوشاک به ایران بیایند

تعداد بازدید : 319
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سرمایه‌گذاری و نساجی با اشاره به ظرفیت های بالای ایران در حوزه نساجی و تولید پوشاک گفت: ایران از سرمایه‌گذاری فعالان پاکستانی این صنعت در ایران استقبال می کند.

رضا رحمانی در سفر به پاکستان در دیدار با عبدالرزاق داود ضمن یادآوری اقدامات وسیع برای توسعه صنعت پوشاک در ایران اظهار داشت: تولید پوشاک در داخل ایران اولویت اصلی ماست و برای حضور سرمایه گذاران خارجی در این بخش مزیت های مناسبی در نظر گرفتیم.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از شاتا،  وی با اشاره اهمیت توسعه همکاری های اقتصادی ایران با کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: کشور پاکستان در برخی از حوزه های صنعتی از جمله نساجی و پوشاک موفقیت های خوبی کسب کرده و این می تواند به برقراری ارتباط بسیار خوبی میان طرفین باشد.

 

رحمانی گفت: در صنایع اولویت دار و پیشرفته دو طرف امکان همکاری های مشترک وجود دارد.

 

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت های بسیار بالای بخش خصوصی خود برای آغاز همکاری مشترک اقتصادی میان ایران پاکستان حمایت کامل خواهد کرد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ظرفیت های تجاری دو طرف باید فعال تر شده و حجم مبادلات تجاری خود را می توانیم به میزان قابل قبولی ارتقا دهیم.

چاپ این صفحه