چاپ این صفحه

کرمانشاه ظرفیت تبدیل به یک برند معتبر در زمینه تولید پوشاک را دارد

تعداد بازدید : 252
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت های زیادی در صنعت‌ پوشاک دارد، گفت: این استان را باتوجه به ظرفیت هایش می توان به یک برند معتبر در زمینه تولید پوشاک تبدیل کرد.

هدایت حاتمی در جلسه بررسی مشکلات صنعت پوشاک با حضور جمعی از فعالان و نیز سرمایه گذاران این حوزه با اشاره به عزم جدی استان برای تحقق رونق تولید در همه زمینه‌ها، افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در این زمینه در استان وجود دارد از جمله احیا و تقویت کارخانه‌های فعال در این حوزه می‌توانیم امیدوار باشیم که با جذب سرمایه گذار و حمایت همه جانبه از این صنعت، کرمانشاه را به یک برند معتبر در کشور تبدیل کنیم و در بخشی از بازار عراق نیز حضور یابیم.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به رفع مشکلات بیمه فعالان این حوزه نیز تاکید کرد و گفت: رایزنی‌های لازم را با سازمان تامین اجتماعی در خصوص پوشش بیمه افراد شاغل در بخش تولید پوشاک انجام‌خواهیم داد تا اشتغالزایی و فعالیت در این حوزه با امنیت شغلی و پایداری لازم به همراه باشد.

 

وی همچنین یادآوری کرد که می‌توانیم از محل مشاغل خانگی و با همکاری بانکها برای تقویت و حمایت از فعالان و تولیدکنندگان صنعت پوشاک اقدام کنیم.

 

در این جلسه در خصوص چگونگی رونق تولید پوشاک و رفع موانع پیش روی این صنعت بحث و تبادل نظر به وجود آمد.

 

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمیعت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

چاپ این صفحه