چاپ این صفحه

لزوم تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان صنایع نساجی

تعداد بازدید : 332
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۲۵
نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس خطاب به وزیر صنعت در اخطاری گفت: تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان صنایع نساجی و نوردی فولاد و مس ضروری است، بانک‌ها نیز باید در این زمینه کمک کنند.

سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در اخطاری گفت: چرا در سال رونق تولید به مشکلات تولیدکنندگان توجهی نمی‌شود، متأسفانه در صنایع نساجی و فرش‌بافی تولیدکنندگان در خرید مواد اولیه با مشکل مواجه شده‌اند زیرا قیمت مواد اولیه حدود 3 تا 4 برابر افزایش پیدا کرده است بنابراین بانک‌ها باید به کمک تولیدکنندگان بیایند.

 


به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنایع نوردی فولاد و مس نیز که مواد اولیه‌شان شمش فولاد و مس است به اندازه کافی در بورس عرضه نمی‌شود.

 

وی افزود: این موضوع سبب شده تا صنایع پایین دستی مشکل پیدا کنند، این روند در نهایت موجب تعطیلی صنایع نیز خواهد شد بنابراین از صادرات باید جلوگیری و مواد اولیه تولیدکنندگان داخلی تأمین شود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت و به خصوص معاونت معدن وزیر باید تکلیف این وضعیت را مشخص کند./

چاپ این صفحه