چاپ این صفحه

دو واحد تولیدی-صنعتی با حضور نوبخت در ورامین به بهره‌برداری رسید

تعداد بازدید : 324
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۹
2 واحد نساجی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بوجه، نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در شهرک سالاریه به بهره‌برداری رسید.

 سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خصوص افتتاح پروژه‌های صنعتی گفت: شرکت تولیدی رنگرزی تکمیل و چاپ پارچه به ظرفیت تولید ۲۰۰۰ تن در سال با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از خبرگزاری فارس، نقوی حسینی گفت: این شرکت به طور متوسط برای ۶۰ نفر مستقیم و برای ۱۲۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

 

وی افزود: اگر حمایت کافی برای واحدهای صنعتی انجام شود، تولید و صادرات به کشورهای اروپایی و آسیای مرکزی در وستور کار قرار خواهد گرفت.

 

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مساحت کل شرکت تولیدی ۵۶۰۰ مترمربع است و با زیربنا ۲۲۰۰ مترمربع احداث شده است.

 

وی بیان داشت: واحد نساجی بافت و چاپ پارچه حلقوی دومین واحد نساجی با ظرفیت ۲۵۰۰ تن درسال تولید و این واحد نساجی است این واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۸۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و برای ۴۰ نفر مستقیم  اشتغال ایجاد کرده است.

 

گفتنی است، مساحت زمین این واحد صنعتی ۱۴۴۰۰ متر مربع می‌باشد و تولیدات این واحدهای صنعتی نساجی نیاز داخل را تامین می کند.

چاپ این صفحه