چاپ این صفحه

ایتمای بارسلون، یک نمایشگاه جامع و کامل

تعداد بازدید : 271
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۷
احمد عبدالرزاقی- مدیر فروش و بازاریابی شرکت الیاف گستر یزد- ایتمای بارسلون را فرصت بسیار خوبی برای کسب اطلاعات از تکنولوژی‌های مدرن صنعت نساجی اعلام کرد.

به گزارش سرویس خبر و گزارش نساجی امروز، احمد عبدالرزاقی- مدیر فروش و بازاریابی شرکت الیاف گستر یزد- به‌عنوان یکی از بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه ایتما ابراز داشت: ایتمای بارسلون، نمایشگاهی بسیار جامع و کامل بود، در آن طیف وسیعی از خدمات، ‌ماشین‌آلات و لوازم جانبی صنعت نساجی به نمایش گذاشته شد و فرصت بسیار خوبی برای کسب اطلاعات از تکنولوژی‌های مدرن صنعت نساجی به شمار می‌آمد.  


وی ادامه داد: سه شرکت معتبر و مطرح بخش ریسندگی (ریتر، زاورر و ساویو) ماشین‌آلات مدرن منطبق بر تکنولوژی‌های پیشرفته با سرعت و بهره‌وری بسیار بالا عرضه کرده بودند. البته فروش اغلب سازندگان ماشین‌آلات ریسندگی در اروپا بر کشورهای آسیایی متمرکز شده‌اند به همین دلیل بهترین بازار برای صادرات الیاف ایران، بازار ترکیه و کشورهای آسیای میانه است.  


مدیر فروش الیاف گستر یزد، حضور غرفه‌های چینی در ایتمای بارسلون را چشمگیر اعلام کرد و گفت: تعداد شرکت‌های ترکیه و هند نیز قابل توجه بود. 


 عبدالرزاقی در پاسخ به این سوال که آیا خرید ماشین‌آلات نساجی در ایتما امکان‌پذیر بود، به عدم اختصاص ارز دولتی برای واردات ماشین‌آلات اشاره کرد و به نساجی امروز گفت: در حال حاضر برای بسیاری از صنعتگران، خرید ماشین‌آلات نساجی - عمدتاً اروپایی- مقرون به صرفه نیست، از سوی دیگر تحریم‌ها نیز مانع جدی برای نقل و انتقال پول محسوب می‌شود.


وی هدف از حضور در ایتما را «کسب تجربه»، «مشاهده تکنولوژی و ماشین‌آلات روز دنیا» و «بازاریابی در زمینه صادرات الیاف به آسیای میانه و ترکیه» اعلام و آن را رضایت بخش توصیف کرد. 

 

 عبدالرزاقی ابراز داشت: حضور بازدیدکنندگان ایرانی در ایتمای امسال به دلیل سخت‌گیری بی‌دلیل سفارت اسپانیا در صدور ویزا‌، اندک و کم رونق بود.  

 

چاپ این صفحه