چاپ این صفحه

افتتاح نخستین مرکز تخصصی خدمات یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای گروه کارخانجات هپی لند در صنعت پوشاک کشور

تعداد بازدید : 322
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۹
با حضور استاندار گیلان، نخستین مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای گروه کارخانجات هپی لند در صنعت پوشاک کشور افتتاح شد.

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان، به مناسبت هفته ملی مهارت مراسم افتتاحیه نخستین مرکز تخصصی آموزشگاه آزاد صنعت پوشاک آموزش فنی و حرفه ای گروه کارخانجات سرزمین شاد (هپی لند) در شهرستان انزلی با حضور استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان رشت، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و جمعه از مسئولان شهرستانی برگزار شد..

 

 ارسلان زارع، استاندار گیلان،  در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای پوشاک کشور در کارخانه هپی لند منطقه آزاد انزلی گفت : آموزشهای مهارتی منجر به اشتغال، ضرورت امروز کشور است که با همکاری صنایع، توسعه کمی و کیفی می یابد.

 

در ادامه این مراسم، محمد حسینی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، با بیان رویکردها و سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: مهارت آموزی و بهره گیری از آن برای دستیابی به اشتغال و بهره وری در محیط کار از اهداف مهم این سازمان است.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح های اجرایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان افزود: طرح چند منبع درآمدی کردن روستاییان با هدف ارائه آموزشهای تلفیقی دارای ارزش افزوده و تقویت فضای کسب و کار در روستاها مبتنی بر رسته های اولویت دار در طرح تکاپو از اقدامات ویژه این  اداره کل در سال رونق تولید است.

 

حسینی بیان کرد: بخش خصوصی با ارائه آموزش های متنوع و فراگیر و با بهره گیری از منابع و توانمندی های کارآمد نقش مهمی در رونق اشتغال دارد و در حال حاضر برای ۳۰ مرکز صنعتی کشور مجوز آموزش برای عموم جامعه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر شده است.

 

گفتنی است گروه کارخانجات سرزمین شاد از سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی شماره  دو منطقه آزاد انزلی با ایجاد هلدینگ های تجاری در قالب سه شرکت نوین بافان پرنگ، سرزمین شاد و پرنگ فام شروع به کار نموده و انواع پوشاک خردسالان و نوجوانان را طراحی، تولید و با نام تجاری هپی لند فعالیت می کند.

چاپ این صفحه