چاپ این صفحه

بازدید وزیر کشور از تنها کارخانه تولید چادرمشکی در شهرکرد

تعداد بازدید : 604
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۹
وزیر کشور به‌همراه جمعی از معاونین خود از کارخانه تولید چادرمشکی حجاب شهرکرد بازدید و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

 وزیر کشور به‌همراه جمعی از معاونین خود از کارخانه تولید چادرمشکی حجاب شهرکرد بازدید و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از فارس ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از کارخانه حجاب شهرکرد گفت: این واحد تولیدی سالانه 5/5 میلیون مترمکعب چادر مشکی تولید می‌کند که در سال‌جاری این عدد به 8/5 میلیون متر مکعب می‌رسد.

 

وزیر کشور با بیان اینکه این کارخانه تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور است، خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه بسیار بالا است؛ بنابراین تمام تولیدات این کارخانه به فروش می‌رسد؛ دستگاه‌های دولتی می‌توانند به‌مناسبت‌های مختلف برای تجلیل از بانوان به این کارخانه سفارش تولید دهند که این مسئله همان حمایت از کالای ایرانی است.

 

بازدید وزیر کشور از روند توسعه مجتمع صنعتی نساجی در شهرکرد/ افزایش تولید کارخانه حجاب از پنج و نیم میلیون متر مکعب به ۸ و ۳ دهم میلیون متر مکعب

 

 

 

 

تولید رنگ مصرفی مهم‌ترین مشکل کارخانه حجاب شهرکرد

 

وی مشکل اصلی کارخانه حجاب شهرکرد را تولید رنگ عنوان کرد و اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت مؤسسات علمی برای تأمین رنگ موردنیاز این کارخانه استفاده کرد تا از واردات این محصول بی‌نیاز شویم.

 

رحمانی فضلی در ادامه با تشریح اهداف سفر خود به چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: گزارش‌گیری از وضعیت امنیت و اقتصادمقاومتی از مهم‌ترین دلایل سفر به این استان بود، خوشبختانه این استان وضعیت بسیارخوبی در زمینه امنیت دارد و هماهنگی دستگاه‌های نظامی و اقتصادی نیز مطلوب است.

 

عقب‌ماندگی تاریخی در چهارمحال و بختیاری

 

وزیر کشور با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری یک عقب‌افتادگی تاریخی دارد، یادآور شد: از همین‌ تریبون از بانک‌ها و مؤسسات بزرگ برای سرمایه‌گذاری در این استان دعوت می‌شود؛ قطعا مجموعه استانداری و دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با آن‌ها انجام می‌دهند.

 

اقبال عباسی نیز در حاشیه بازید از کارخانه حجاب شهرکرد با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری، گفت: وزیر کشور در جلسات متعددی از جمله شورای تأمین، اقتصادی مقاومتی، شورای اداری و دیدار با اصحاب رسانه شرکت کردند؛ همچنین از کارخانجاتی از جمله چادرمشکی حجاب نیز بازدید کردند.

 

 

 

حل موضوع آب چهارمحال و بختیاری در وزارت کشور

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موضوع آب، اقتصاد و بیکاری از عمده‌ترین مسائل مطرح شده در جلسات فوق بود؛ که مقرر شد برای حل مشکل آب این استان جلسه‌ای با حضور مسؤولان استان اصفهان و این استان در وزارت کشور برگزار شود.

 

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تصمیمات خوبی در راستای حمایت و حل مشکلات واحدهای تولیدی از جمله کارخانه تولید چادرمشکی حجاب اتخاذ شود.

چاپ این صفحه