چاپ این صفحه

در ۴ ماه نخست سال صورت گرفت؛ فروش ۱۹.۱ میلیارد تومان سفته و برات در تهران

تعداد بازدید : 186
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۱۳
براساس آمار بانک مرکزی حدود ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان سفته و برات در چهار ماه نخست سال در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۳۵.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس تازه‌ترین آمار بانک مرکزی حدود ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان سفته و برات در تیرماه سال جاری در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه بـا ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۷ درصد و ۴۱.۴ درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از ایبِنا ، همچنین در چهارماه اول سال ١٣٩٨ بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۳۵.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

 

همچنین طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در تیرماه ٩٨ معــادل ۵۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل یک میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان در شهر تهران واخواست شد.

 

در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۶۵.۸ و ۸۹.۸ رسید که در مقایسه با ماه قبل از لحاظ تعداد ۲۳.۹ درصد کاهش و از لحاظ مبلـغ ۴۶ درصـد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۳۶.۱ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۴۲.۸ درصد افزایش داشته است.

 

شاخص متوسط مبلـغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در تیرماه ١٣٩٨ به عدد ۱۳۶.۶ رسید. عدد شاخص مذکور در تیرماه ١٣٩٧ معادل ۶۱.۱ بوده است. در چهارماه اول سال ٩٨ معادل ۲ هزار و ۳۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معـادل ۴۹ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در شـهر تهران واخواسـت شد. 

 

در این دوره متوسـط شـاخص‌های تعـداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۷۰.۸ و ۶۶.۶ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۱۵ درصد و ۵۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

 

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در چهارماه اول سـال ١٣٩٨ به عدد ۹۵.۳ رسید. عدد شاخص مذکور در چهارماه اول سـال ١٣٩٧ معـادل ۱۴۹.۷ بوده است.

 

 

چاپ این صفحه