چاپ این صفحه

صنایع پوشاک استان تهران فقط در شهرک‌های صنعتی مجوز تاسیس می‌گیرند

تعداد بازدید : 245
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۱۰
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: صنایع پوشاک استان تهران فقط در شهرک‌های صنعتی مجوز تاسیس می‌گیرند.

یدالله صادقی در جلسه رفع موانع تولید با بیان اینکه امکان ایجاد صنایع پوشاک در شعاع ۱۲۰ کیلومتر فراهم شده است اظهار داشت: صنایع پوشاک در استان تهران فقط در شهرک‌های صنعتی مجوز تاسیس می‌گیرند.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با اشاره به اینکه صنایع پوشاک در صورتی میتوانند در شعاع ۱۲۰ کیلومتری فعالیت داشته باشند که در شهرک های صنعتی دارای مجوز به ارائه خدمات و فعالیت بپردازند گفت: در صورت داشتن این شرایط به صنایع پوشاک جواز تاسیس داده خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه طرح رونق تولید از مباحث مهمی است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با جدیت پیگیری می‌شود گفت: با توجه به اینکه پوشاک جزو صنایعی بود که امکان استقرار آن در تهران وجود نداشت، لایحه ای به دولت ارائه و مقرر شد موانع این فعالیت برداشته شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران عنوان داشت: در حال حاضر تنها راه برون رفت از بن بست های اقتصادی، استفاده و بهره برداری حداکثری از همه ظرفیت های داخلی است و افزایش توانمندی‌های این ظرفیت‌ها، در پویایی اقتصاد موثرتر خواهد بود.

 

چاپ این صفحه