چاپ این صفحه

نوارهای جدید اندازه گیری لباس مجهز به اینترنت اشیا

تعداد بازدید : 382
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۱۶
کمپانی فوجیتسو قصد دارد فروش ابزار جدید اندازه گیری خود را در صنعت پوشاک آغاز کند. این ابزار تا حد زیادی کارایی اندازه گیری و سایز در صنعت پوشاک را بهبود خواهد بخشید.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، فوجیستو یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات فعالیت می کند.

 

این کمپانی همچنین همراه با ابزار جدید یک اپلیکیشن هم عرضه می کند که وظیفه آن ضبط اطلاعات به دست آمده از اندازه گیری است. به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، این اطلاعات از طریق بلوتوث و اپلیکیشن همراه مذکور به یک اپلیکیشن ویندوز موجود بر کامپیوتر خانگی مثل اکسل یا نوت پد ارسال می شود. با این روش نه تنها کارایی کلی در صنعت پوشاک از نظر موارد مهمی نظیر اندازه گیری یا بررسی کالا افزایش پیدا می کند بلکه کاربردهای بالقوه ای نیز در صنایع تولیدی و حمل و نقل ایجاد خواهد شد.

 

در سال های اخیر و با افزایش تنوع طلبی مصرف کنندگان در صنعت پوشاک، توجه شرکت ها به محصولات سفارشی و سفارشی سازی در کنار روش سنتی فروش پوشاک آماده مصرف بیشتر شده است. خرده فروشان پوشاک نیز تلاش می کنند تا هم گام با روندهای موجود پیش بروند و در این میان بروز اشتباهاتی در خواندن یا نوشتن وچرهای مربوط به لباس های سفارشی یا پوشاک آماده طبیعی است.

 

کمپانی فوجیتسو برای رفع این مشکل به فکر ساخت ابزار جدید افتاد و نمونه اولیه آن را برای مشتریان مختلف تولید کرد. این نمونه با استقبال زیادی از سوی صنایع مختلف روبرو شد و نه تنها مشتریان صنعت پوشاک بلکه مشتریان احتمالی دیگر در بخش حمل و نقل و تولید نیز به تحقیق در مورد ابزار جدید پرداختند.

 

داده های مربوط به اندازه گیری با فشار یک دکمه و از طریق اپلیکیشن همراه به یک اپلیکیشن ویندوز مثل اکسل منتقل می شود. کامپیوتری که داده ها به آن منتقل شده از طریق بلوتوث با اپلیکیشن همراه جفت شده است. با این روش هر بار که دکمه اندازه گیری فشار داده می شود، داده ها به طور خودکار وارد می شوند و نیازی به انتقال دستی آن ها نیست که این باعث افزایش کارایی و کاهش خطا می شود.

 

با خواندن الگوی مخصوصی که بر پشت نوار اندازه گیری چاپ می شود، می توان اندازه ها را در حد میلی متر به دست آورد. از آن جایی که پس از اندازه گیری نیاز به پیچیدن نوار اندازه گیری نیست، سرعت و سهولت اندازه گیری توسط کاربر بیشتر می شود.

چاپ این صفحه