چاپ این صفحه

با حضور وزیر صمت انجام شد؛ افتتاح طرح توسعه شرکت پوشاک نانو مهیار در استان زنجان

تعداد بازدید : 602
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۸/۱۱
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه شرکت پوشاک نانو مهیار در زنجان به بهره برداری رسید.

 شرکت پوشاک نانو مهیار از واحد های برتر در زمینه پوشاک نانو در استان زنجان به تولید مستمر خود ادامه داده است وطی سالهای 94 ، 95 و 96 جزو صادر کنندگان نمونه استان بوده است.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از شاتا، این واحد تولیدی با انتقال به شهرک صنعتی علی آباد اقدام به گسترش شرکت نموده است و سهم به سزایی در صادرات استان داشته و محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا از جمله کشور ایتالیا و همچنین کشورهای همسایه صادر می کند.

 

این واحد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۵ نفر را فراهم نموده است.

 

شرکت پوشاک نانو مهیار اولین تولید کننده جوراب آنتی باکتریال در ایران است که با استفاده از فناوری نانوذرات نقره اقدام به تولید جورابهایی با خاصیت ضد میکروب و ضد بو نموده است.

 

جورابهای آنتی باکتریال مهیار، مجوز کفا از ستاد نانو کشور و تأییدیه های انستیتو پاستور، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، شرکت آزمایشگاهی IGIو ... را اخذ نموده است.

 

شرکت مهیار با رعایت شرایط استاندارد، محصولات خود را با برند A.H.A وارد بازار می نماید.

 

این شرکت تولیدی به دلیل بهره مندی از تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته، استفاده از نیروی انسانی متخصص، بکارگیری با کیفیت ترین مواد اولیه و شکیل ترین بسته بندی مطابق با طراحی روز دنیا، توانسته است علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، تولیدات خود را هم تراز با بزرگترین تولیدکنندگان جوراب، به بازارهای جهانی عرضه نماید و اولین صادرکننده پوشاک در استان زنجان است.

چاپ این صفحه