چاپ این صفحه

خریداری کمپانی اشتول توسط گروه کارل مایر

تعداد بازدید : 551
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
گروه کارل مایر در راستای استراتژی گسترش خود، طبق توافق نامه‌ای کمپانی اشتول را در تاریخ 26 فوریه 2019 خریداری کرده است.

 با خریداری اشتول، کارل مایر صفحه ای جدید را در کارنامه‌ی خود باز می‌کند.کارل مایر به عنوان یکی از پیشروان صنعت نساجی دنیا در بخش بافندگی حلقوی تاری (کتن-راشل)، مقدمات تاری-پودی و منسوجات صنعتی، با حدود 2300 پرسنل در سطح جهان فعال است.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از شرکت نوباف پارسیان، کمپانی اشتول نیز با حدود 1000 پرسنل، از پیشروان بین‌المللی و قدیمی این صنعت بوده که همواره در حال توسعه تکنولوژی خود در ماشین‌آلات تخت باف و ارایه سرویس و راهکار‌های خلاقانه ای برای صنعت بافندگی است.

 

مشارکت این دو کمپانی مشهور، شروعی برای گسترش فعالیت و استراتژی‌های مبتکرانه‌ی این دو مجموعه در حوزه‌ی دیجیتال سازی و تکنولوژی‌هایشان است.


طبق این توافق کمپانی اشتول ضمن ادامه‌ی فعالیت‌های خود به طور مستقل، از موقعیت جهانی و گسترده فروش کارل مایر بهره مند خواهد شد و همچنین به کلیه‌ی ساختمان‌های سرویس و تولید این مجموعه دسترسی خواهد داشت. بدین ترتیب کمپانی اشتول بدون تغییر به فعالیت های خود ادامه خواهد داد و کمپانی کارل مایر نیز ضمن توسعه فعالیت‌های خود، با حضور کمپانی اشتول، موقعیت خود را در بازار جهانی تقویت می‌کند.

 

طبق تاکید مدیر عاملین این دو کمپانی، ضمن این توافق هیچگونه تغییری در روند خدمات و سرویس دهی این دو شرکت به مشتریان خود به وجود نخواهد آمد بلکه مشارکت این دو کمپانی سبب گسترش و بهبود محصولات و خدمات این دو مجموعه خواهد بود که این نویدی است برای کلیه‌ی مشتریان این دو کمپانی.

چاپ این صفحه