چاپ این صفحه

مبلغ بسته حمایتی تناسبی با میزان صادرات کشور ندارد

تعداد بازدید : 369
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
مشاور عالی کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به اینکه بسته حمایت از صادرات با توجه به زمان ابلاغ، عملا غیرقابل استفاده است، گفت: با توجه به رقم 10 ماه نخست صادرات امسال، میزان تخصیص بسته حمایتی صادرات تناسبی با آن ندارند.

مهدی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اکسپورتنا درباره تاثیر بسته حمایت از صادرات و نحوه تخصیص آن برای تاثیر بیشتر در صادرات کشور، اظهار داشت: این بسته عملا به دلیل تاخیر در ابلاغ و میزان تخصیص بلااستفاده است.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از اکسپورتنا ،وی با اشاره به زمان ابلاغ بسته حمایت از صادرات سال 98، عنوان کرد: بسته حمایت از صادرات امسال، عملا زمانی ابلاغ شد که سال به پایان رسیده و تخصیص آن، هیچ تاثیری در روند فعالیت صادرکنندگان نخواهد داشت.

 

به گفته‌ طباطبایی، حجم صادرات کشور در آمار 10 ماه نخست امسال، حدود 38 میلیارد دلار است که میزان تخصیص بسته حمایت از صادرات هیچ تناسبی با آن ندارد.

 

وی تاکید کرد: بهمن ماه امسال زمان مناسبی برای ابلاغ بسته حمایت از صادرات سال 99 بود تا صادرکننده بتواند آن را در برنامه‌های خود لحاظ کند؛ در غیر این صورت، این بسته اکنون برای سال 98 غیرقابل استفاده است.

چاپ این صفحه