چاپ این صفحه

معاون وزارت بهداشت در مراسم روز ملی صنعت و معدن: بخش صنعت علی‌رغم همه محدودیت‌ها و تحریم ها نقش مهمی در شرایط سخت جامعه داشت

تعداد بازدید : 207
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۰
معاون بهداشتی و‌ درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم روز ملی صنعت و معدن تصریح کرد: صنعت با کار جهادی که تاکنون داشته و علیرغم همه تحریمها با تاب آوری نقش مهمی در شرایط سخت جامعه به خصوص تامین و‌ تولید کالاهای مورد نیاز مردم در کرونا داشته است.

 رییسی در این مراسم، افزود: صنعت سه مأموریت اصلی در برابر کرونا دارد و‌ مهمترین مأموریت صنعت آن است که خودش روی پای خودش بایستد.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از شاتا، وی ادامه داد: صنعت با کار جهادی که تاکنون داشته و علیرغم همه تحریمها با تاب آوری نقش مهمی در جامعه داشته است و برخلاف بسیاری از کشورها در زمان شیوع کرونا هیچ کمبود کالایی در فروشگاه ها نداشتیم.

 

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: در مقایسه با سایر کشورها در دوره اوج کرونا هیچ فروشگاهی دچار مشکل کمبود کالا و‌ هجوم مردم برای خرید کالا نشد و این مایه افتخار است.

 

ربیسی افزود: بخش صنعت حدود ۵۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد و باید به اجبار سلامت کارکنان بخش تولید جدی گرفته شود و اطمینان حاصل شود که نیروی کار بخش صنعت، سلامت خود را حفظ نماید و این دومین ماموریت وزارت صمت در این شرایط است.

 

وی اضافه کرد: ماموریت سوم وزارت صمت، تولید و تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان مردم است.

 

معاون بهداشتی و‌ درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: از همان روزهای اول شیوع کرونا وزارت صمت با ورود جدی گام‌های بزرگی در تامین کالاها برداشته و کارهای مجاهدانه ای انجام داد.

 

رییسی گفت: بخش تولید ضمن تداوم تولید، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.

 

وی تصریح کرد: با عزم جدی در تولید در برخی اقلام بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا مانند دستگاه ونتیلاتور، اکنون صادرکننده هستیم.

چاپ این صفحه