چاپ این صفحه

عرضه الیاف جدید® SOLOTEX توسط کمپانی تیجین فرونتیر

تعداد بازدید : 247
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۸
کمپانی تیجین فرونتیر اخیرا الیاف جدیدی را با نام SOLOTEX® ECO-Hybrid عرضه کرده است که یک لیف مزدوج با قابلیت کشسانی بالا بوده که حاوی یک پلیمر گیاهی دوست دار محیط زیست و پلیمر پلی استر بازیافت شده به روش شیمیایی می باشد که هر کدام در برابر گرما دارای خواص جمع شدگی متفاوتی هستند و در نتیجه باعث شکل گیری نخ مجعد و مارپیچی شکل می شوند.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، این لیف نماینده محصولی جدید در خانواده الیاف سولوتکس پلی تری متیلن ترفتالات(PTT) می باشد.

 

منسوجات و نخ های فیلامنتی SOLOTEX® ECO-Hybrid به عنوان یک محصول برجسته در فشن شوهای پاییز/زمستان معرفی خواهند شد که قابلیت های زیادی برای استفاده در پوشاک ورزشی، یونیفرم ها و غیره دارند. پیش بینی می شود میزان فروش این الیاف از 6/4 میلیون دلار در سال 2020 به 14 میلیون دلار در سال 2022 برسد. 


ویژگی های اصلی الیاف SOLOTEX® ECO-Hybrid عبارت است از:

 

 

 

ویژگی های الیاف SOLOTEX® ECO-Hybrid مشابه الیاف مزدوج متداول که از مواد اولیه خام نفتی به دست می آیند، است.

 

 

در سال های اخیر تقاضا برای مواد اولیه کارکردی و راحت برای مثال آن هایی که دارای بافتاری نرم و قابلیت کشسانی خوب باشند، افرایش یافته است. علاوه بر آن مصرف کنندگان نیز به دنبال پارچه های دوستدار محیط زیست که از مواد اولیه بازیافتی و مشتق شده از گیاهان تهیه می شوند، هستند.

چاپ این صفحه