چاپ این صفحه

استفاده از فناوری ضد ویروسی در صنایع نساجی

تعداد بازدید : 213
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۰
فناوری ضد ویروسی N9 در برابر ویروس کووید-19 باعث ایجاد عملکرد محافظتی و بهداشتی موثری در منسوجات شده است.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، کمپانی هندی N9 در این رابطه توافقنامه ای را با کمپانی آمریکایی Consolidated Pathways امضا کرده است تا از این طریق فناوری های ضدویروسی و ضدمیکروبی سوییسی را به شیوه ای پایدار و مقرون به صرفه برای صنایع نساجی قابل استفاده نماید.


این کمپانی با ایجاد عملکرد ضدویروسی باعث ایجاد یک خاصیت محافظتی در مواد اولیه صنایع نساجی می شود.


فناوری ضدویروسی جدید تحت برند VIROBAN عرضه شده و خاصیت محافظتی آن در برابر کپسید(پوششی پروتئینی که اطراف ماده ژنتیکی ویروس را می پوشاند) به تایید رسیده است.


انجام آزمایشات ISO 18184 نشان داده که فناوری جدید باعث کاهش عفونت های ویروسی تا 99/99 درصد می شود. این پلیمرها به گونه ای طراحی شده اند که با منسوجات سازگاری داشته باشند و موجب ایجاد حساسیت های پوستی نشوند.


فناوری VIROBAN’s N9 XTS-18 با ایجاد تراکم بالایی از بار مثبت بر روی سطح منسوج از گسترش ویروس ها و باکتری های در تماس با آن جلوگیری می کند. سرعت بالای این فرایند مانع از انتقال ویروس ها می شود.


به گفته مدیرعامل کمپانی N9 مصرف کنندگان در دوران پاندمی به دنبال راهکارهایی ایمن برای محافظت از خودشان در برابر ویروس هستند. او عقیده دارد که همکاری دو کمپانی راهکاری مناسب برای برندها و خرده فروشان بین المللی که به دنبال تکمیل های تخصصی پایدار و نوآورانه برای محصولات نساجی خود هستند، می باشد.
 

 

چاپ این صفحه