چاپ این صفحه

ورود برند بوتگاونتا به بازار مد گردشی

تعداد بازدید : 232
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۶
برند ایتالیایی بوتگاونتا خط جدیدی را برای تولید کیف های صد در صد تهیه شده از کاغذ مقوایی بازیافتی مورد تایید FSC(شورای نظارت بر جنگل ها) راه اندازی کرده است تا بتواند همگام با موج ترندهای مد پایدار حرکت کند.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، هدایت شرکت کرینگ(هولدینگ چندملیتی و فرانسوی که در زمینه طراحی، تولید و توزیع کالاهای لوکس، کالاهای ورزشی و مدیریت فروشگاه های خرده فروشی فعالیت می کند) از سال 2018 به بعد بر عهده دنیل لی-طراح پیشین برند سلین-بوده است. این برند همواره به دنبال انتخاب های دوستدار محیط زیست در صنعت فشن می باشد تا از خواسته های مشتریان برای در اختیار داشتن محصولی پایدار حمایت کند.


برند بوتگاونتا یک قدم از طراحی کلاسیک تاری پودی خود فاصله گرفته و کالکشن جدیدی از کیف های دستی را عرضه کرده است که صد در صد از کاغذ مقوایی بازیافتی مورد تایید شورای نظارت بر جنگل ها تهیه می شود. این کاغذ مقوایی کاملا جدید که از کاغذ بازیافتی و قابل بازیافت تهیه می شود یک حالت مچالگی طبیعی به ظاهر کیف می دهد که نشانگر یکی از نمادین ترین طراحی های این برند است.


ماده اولیه خام با فیلم پلی یورتان آلیفاتیک عمل می شود که باعث ایجاد خاصیت ضد آب در کیف ها می گردد. به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز،  در این کیف ها از یک قاب مگنتی به عنوان تکیه گاه استفاده می شود و آسترکردن آن نیز با چرم گوساله انجام می شود که متاسفانه بر خلاف عقاید گیاهخواران است. با تمام این تفاسیر تولید این کیف ها امکان ورود برندهای لوکس به دنیای گردشی بودن را فراهم می کند.


این کیف ها در حال حاضر در تمامی فروشگاه های بوتگاونتا و وب سایت های رسمی این برند موجود بوده و قیمت آن ها بین 1150 تا 21000 دلار متغیر است.


علت عرضه این کیف ها توسط بوتگاونتا در واقع تلاش کمپانی مادر یعنی کرینگ برای مسوولیت پذیری بیشتر در جهت مبارزه با آلودگی، ضایعات و بحران های اقلیمی در صنعت مد بوده است.


این برند جهانی لوکس در چند سال گذشته اقداماتی را نیز برای لحاظ کردن پایداری در خط مقدم استراتژی های خود انجام داده است. آن ها نه تنها در سال گذشته کنفرانسی را در هفته مد شانگهای میزبانی کردند بلکه اما واتسون-بازیگر آمریکایی-را نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره و رییس کمیته پایداری خود برگزیدند.


این برند پیش تر از چکمه های صد در صد زیست تجزیه پذیر خود که از قهوه و نیشکر تهیه می شود، رونمایی کرده بود.

چاپ این صفحه