چاپ این صفحه

ارائه بسته پیشنهادی حمایت از واحدهای صنفی به دولت

تعداد بازدید : 173
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۷
با توجه به اهمیت و ضرورت اصلاح قانون نظام صنفی برای همه صنوف کشور، رییس اتاق اصناف ایران گفت: ضرورت توجه به اصلاح قانون نظام صنفی در قالب طرح در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و امیدواریم برای بررسی و تصویب به زودی در مجلس اعلام وصول شود.


سعید ممبینی در نشست اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران که با حضور اعضای هیات رییسه فراکسیون اصناف و چندی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که در ادامه رایزنی‌های صنفی و پیگیری‌های مطالبات پارلمانی هیات رییسه اتاق اصناف ایران به منظور اصلاح قانون نظام صنفی با تمرکز بر رفع موانع و اشکالات در قانون نظام صنفی برگزار شده بود، اظهار کرد: امیدوار هستیم مسائل و مشکلات اقتصادی که امروز اصناف گرفتار آن هستند، با همراهی دولت و نمایندگان مجلس مرتفع شود.

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از جهان‌صنعت، ممبینی تصریح کرد: اهم موارد مطرح‌شده در این جلسه پیرامون اشکالات قانون نظام صنفی و ارائه طرح از سوی نمایندگان مجلس و پیگیری تصویب موارد اصلاحی قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی بود.

رییس اتاق اصناف ایران در ادامه جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی اصناف و همچنین مشکلات ایجادشده کرونا برای اصناف افزود: امروز اصناف با توجه به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، مشکلات عدیده‌ای دارند که امیدواریم با حمایت مجلس بخشی از خسارت‌هایی که به اصناف وارد شده است را جبران کنیم.

وی همچنین از ارائه بسته پیشنهادی اتاق اصناف ایران در راستای حمایت از واحدهای صنفی برای محدودیت‌های کرونایی به دولت خبر داد و اظهار کرد: برخی از صنوف بیش از ۹ ماه است که تعطیل هستند و دیگر صنوف نیز در شرایط رکود اقتصادی قرار دارند که بر همین اساس بسته حمایتی پیشنهادی اتاق اصناف که بار هزینه مالی نیز ندارد به دولت ارائه شده و باید مشکلات جدی اقتصادی اصناف دیده شود.

چاپ این صفحه