چاپ این صفحه

واحدهای تولیدی کاشان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به کار خود ادامه می دهند

تعداد بازدید : 202
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۷
محمود تولایی با اشاره به اینکه کارخانجات و واحدهای تولیدی صنعتی کاشان با اعمال محدودیت های کرونایی نیز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به کار خود ادامه می دهند، اظهار داشت: این موضوع حتی مورد تاکید مقامات ستاد ملی مبارزه با کرونا هست و واحدهای صنعتی در صورتی که هر کدام از پرسنل آنها مبتلا یا نشانه های کرونا را داشتند باید برای آنها استعلاجی رد کنند.

وی با بیان اینکه کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان به گفته مسئولین وازرتخانه بهداشت بیش از ۹۵درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی می کنند، تصریح کرد: این نشان می دهد که کارخانجات و واحدهای تولیدی بیشترین رعایت مسائل بهداشتی را دارند.


به گزارش سایت نساجی امروز به نقل  از اتاق کاشان، وی افزود: تمام پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از طرف مرکز بهداشت در واحدهای صنعتی و تولیدی کاشان رعایت می شود.


رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: در صورت ابتلای یکی از پرسنل واحدهای تولیدی و صنعتی نمی توان به یقین گفت این فرد در آن کارخانه مبتلا شده است چراکه افراد در هر موقعیت مکانی و زمانی در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند ولی صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در صورتی که فرد مبتلا یا مشکوک به کرونا در بین پرسنل خود باشد با آن فرد تا بهبودی کامل و رهایی از این بیماری مساعدت می کنند.

چاپ این صفحه