چاپ این صفحه

وزیر صنعت بازرگانی پاکستان: خواستار تجارت بلند مدت با ایران هستیم

تعداد بازدید : 206
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مشاور نخست وزیر و وزیر صنعت بازرگانی ، نساجی، تولید و سرمایه‌گذاری پاکستان گفت: پاکستان به دنبال تجارت بلند مدت با ایران است.

 عبدالرزاق داوود مشاور نخست وزیر و وزیر صنعت بازرگانی، نساجی، تولید و سرمایه‌گذاری پاکستان در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر صمت کشورمان  آمادگی پاکستان را برای راه اندازی بازارچه مرزی در گذرگاه مرزی ریمدان-گبد را اعلام کرد.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، داوود  ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی مرز ریمدان-گبد به عنوان دومین مرز رسمی دو کشور، از آمادگی پاکستان برای توسعه روابط و مبادلات دو جانبه تجاری خبر داد.

 

وی همچنین علاقه‌مندی کشورش را برای حضور در نهمین کمیته مشترک تجاری دو کشور در تهران و انجام مذاکرات تجاری اعلام کرد.

 

وزیر صنعت، بازرگانی، نساجی، تولید و سرمایه‌گذاری پاکستان با اشاره به کاهش مراودات بین المللی با شیوع کووید ۱۹ تصریح کرد: به دنبال تجارت بلندمدت با ایران هستیم و مطمئناً با این پیش زمینه سطح تجارت دو کشور در آینده توسعه بیشتری خواهد یافت.

 

 داوود همچنین با اعلام آمادگی پاکستان برای تجارت حوزه تهاتری، گفت: قادر به تأمین تا یک میلیون تن برنج در مقابل واردات برق از ایران هستیم.

 

وی همچنین بر سرمایه‌گذاری دوطرفه در کشورهای ایران و پاکستان تاکید کرد و گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری تجارت دو طرف باید تسهیل شود.

چاپ این صفحه