چاپ این صفحه

«سبلان پارچه» به مالک اصلی تحویل داده شد

تعداد بازدید : 358
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۶
رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: در ظرف چهار ماه از سفر استانی رئیس قوه قضاییه به اردبیل، مشکل «کارخانه سبلان پارچه»، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد و به مالک اصلی تحویل داده شد.

 در ظرف چهار ماه از سفر استانی رئیس قوه قضاییه به اردبیل، مشکل «کارخانه سبلان پارچه»، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی حل شد و این کارخانه امروز به مالک اصلی تحویل داده شد.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از حل مشکل «کارخانه سبلان پارچه» بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته مالک اصلی سبلان پارچه امروز در محل کارخانه مستقر شد و کارخانه به وی تحویل گردید.

 

وی افزود: با دستور ویژه‌ای که سوم مهرماه ریاست قوه قضاییه در جریان سفر استانی اردبیل در خصوص تسریع و تدقیق در پرونده اعمال ماده ۴۷۷ راجع به ورشکستگی این کارخانه صادر کرده بودند، موضوع به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: بعد از صدور این دستور، موضوع طی دو جلسه با رئیس دیوان عالی کشور مطرح و بررسی‌های لازم معمول گردید، همچنین سه جلسه با مدیران بانک تجارت کشور و مسئولان اداره کل تصفیه ورشکستگی دادگستری تهران برای تعیین تکلیف بدهی‌های کارخانه به بانک و سرعت در روند اشتغال و ارتقای تولید، برگزار گردید و در پی این پیگیری‌های فوق العاده، احکام لازم صادر شد.

 

عتباتی با بیان اینکه امروز با حضور مدیران دادگستری و اداره تصفیه ورشکستگی، کارخانه سبلان پارچه طی صورتجلسه‌ای به مالک اصلی تحویل داده شد، تاکید کرد: دستگاه قضایی از اقدامات مالک اصلی در جهت تحقق دستورات ریاست قوه قضاییه دائر بر استفاده از تمام ظرفیت کارخانه در جهت افزایش تولید و توسعه اشتغال حمایت خواهد کرد.

 

رئیس شورای قضایی استان اردبیل از ایجاد کارگروهی برای رصد، حمایت و پشتیبانی سبلان پارچه توسط دادگستری کل این استان خبر داد.

چاپ این صفحه