چاپ این صفحه

کاهش فروش ماشین آلات نساجی ایتالیا برای چهارمین فصل متوالی

تعداد بازدید : 218
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بنا بر گزارش انجمن ماشین آلات نساجی ایتالیا(آچیمیت)، فروش ماشین آلات نساجی این کشور در سه ماهه پایانی سال 2020 برای چهارمین فصل متوالی کاهش یافته است.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، فروش ماشین آلات نساجی در مقایسه با سه ماهه پایانی سال 2019، 5 درصد کمتر شده است.


میزان فروش علی رغم افت 5 درصدی بازار در مقایسه با شش ماهه اول سال 2020 بهتر شده است. فروش در سه ماهه اول و سه ماهه دوم سال 2020 در مقایسه با دوره های مشابه سال قبل به ترتیب 31 و 44 درصد افت داشته است. 


شاخص فروش سالانه در سال 2020، 26 درصد کاهش یافته که نشان دهنده بهبود بازار در نیمه دوم سال است. پاندمی کووید-19 مهم ترین عامل افت فروش بوده است.


به گفته آلساندرو زوچی رییس آچیمیت، ممنوعیت های مسافرتی شدید و لغو بیشتر نمایشگاه های تجاری که از عواقب پاندمی می باشد، تاثیر شدیدی بر فعالیت کسب و کارها که خود به دلیل کاهش سرمایه گذاری در بخش نساجی در معرض خطر بوده اند، گذاشته است. 


آچیمیت عقیده دارد این افت فروش با توجه به وضعیت پاندمی ممکن است تا سال 2021 نیز ادامه داشته باشد. 


زوچی می گوید با توجه به شروع واکسیناسیون و احتمال بازگشت به شرایط قبل از پاندمی، تکنسین ها و فروشندگان امکان سفر پیدا خواهند کرد و در نتیجه احتمال بهبود تدریجی وجود خواهد داشت اما از نیمه دوم سال.


آچیمیت پیش بینی می کند برگزاری نمایشگاه تجاری ایتما 2023 به منزله یک روشنایی در پایان این تونل تاریک برای بخش ماشین آلات نساجی ایتالیا خواهد بود. به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، میلان به عنوان شهر میزبان برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده است و زوچی عقیده دارد که ایتما 2023 یک ویترین جذاب برای شرکت های ایتالیایی خواهد بود.
 

 

چاپ این صفحه