چاپ این صفحه

رونمایی از نخستین مجموعه پایدار کمپانی اچ اند ام

تعداد بازدید : 238
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۷
غول سوئدی پوشاک-اچ اندام-اخیرا از ایده جدیدی رونمایی کرده است که داستان های خلاقانه نام دارد و شامل مجموعه ای از لباسهای این کمپانی در سال 2021 می شود که پایدار هستند، از مواد اولیه نوآورانه در تهیه آن ها استفاده شده و دارای فرایندهای طراحی مدرن، فناوری های جدید و یک سیستم مد گردشی می باشند.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، نخستین محصول این مجموعه "داستان علمی" نام گرفته و از چرم گیاهی و سایر مواد اولیه زیست سازگار تهیه شده است. در این محصول از نخ EVO تولید کمپانی فولگار، Desserto جایگزین گیاهی برای پشم که از گیاه کاکتوس تولید می شود و نخ زیستی با منشا روغن کرچک استفاده شده است.

این مجموعه شامل لباس های زنانه نظیر شلوار جین سفید با کمربند دوتایی قابل جدا شدن، شومیزهای سفید با جیب های اورسایز و لباس ورزشی میشود. علاوه بر آن اکسسوری هایی مانند صندل سبز بنددار، گردن بند، گوشواره، عینک آفتابی تهیه شده از پلاستیک بازیافتی و بسیاری کالاهای دیگر نیز در این مجموعه وجود دارد.

از کالکشن های داستان های خلاقانه در طول سال 2021 که مبحث پایداری در آن از اهمیت زیادی برخوردار است و اولویت دارد، به تدریج رونمایی خواهد شد. اولین کالکشن یعنی داستان علمی نیز از 18 مارس در دسترس خواهد بود.

مشاور خلاق اچ اند ام، آن سفی جانسون گفت که با این کانسپت جدید سفر کمپانی به سمت سیتم مد پایدار و گردشی ادامه خواهد یافت. آن ها امیدوارند که مشتریان مجموعه های جدید را که محصولاتی مورد پسند و بادوام هستند، دوست داشته باشند.

چاپ این صفحه