چاپ این صفحه

رئیس سازمان صمت گیلان: بدهکار مردم و صنعت و تولید گیلان هستیم

تعداد بازدید : 170
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۱۱
رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه صنعت نساجی روزگاری زبانزد خاص و عام بود، گفت: امروز به واسطه برخی بی مسئولیتی ها بدهکار مردم و صنعت و تولید گیلان هستیم.

فرهاد دلق پوش  در نشست بررسی مشکلات و موانع کارخانجات نساجی استان گیلان، گفت: حمایت، پشتیبانی و رفع چالش‌های تولید در گیلان جز دغدغه‌های مسئولین است و گام بزرگی در راستای تولید، اشتغال و رونق اقتصادی خواهد بود.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از خبرگزاری مهر،  دلق پوش با بیان اینکه گیلان در عرصه صنعت و تولید ظرفیت‌های خوبی دارد، تصریح کرد: لازمه بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، مدیریت داشته‌ها به نحو مطلوب و در مسیر درست است.

 

وی با اشاره به یک دهه نامگذاری سال تحت عنوان اقتصاد و تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری عناوین سال با موضوع تولید و اقتصاد، چراغ راه را برای ما روشن کردند.

 

رئیس صمت استان گیلان همدلی، هم افزایی و هم اندیشی در راستای حل مشکلات تولید را گره گشا دانست و بیان کرد: نقش بسیج و سپاه در راستای هم افزایی بین نهادها و رفع مشکلات بویژه در عرصه تولید حائز اهمیت است.

 

دلق پوش با بیان اینکه برخی مشکلات جامعه بخاطر بی مسئولیتی ها است، گفت: برخی بی مسئولیتی ها باعث شده تا مشکلات از گذشته تاکنون انباشت شود.

 

وی با بیان اینکه صنعت نساجی گیلان زبانزد خاص و عام بود، اضافه کرد: آوازه تولیدات استان بویژه در بخش نساجی تا آن سوی مرزها رفته بود اما امروزه با یک اشتباه تمام آمال‌ها و آرزوهای صنعت نساجی گیلان بر بر باد رفت.

 

رئیس صمت گیلان با اشاره به واردات بی رویه پوشاک و آسیب دیدن صنعت نساجی، اظهار کرد: ورود بی رویه پوشاک چینی به کشور در سال‌های گذشته صنعت نساجی گیلان را به خاک سیاه نشاند.

 

دلق پوش، دلال بازی را آفت تولید برشمرد و بیان کرد: دلالان با وارد کردن کالاهای خارجی و در دست گرفتن بازار از یک سو سود و منفعت کلانی به جیب می‌زنند و از سوی دیگر چراغ تولید را خاموش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه نسبت به استان و کشور خود مسئول هستیم، گفت: همه باید در راستای سازندگی، تولید و توسعه، مسابقه بدهیم.

 

رئیس صمت گیلان با بیان اینکه ما به مردم، صنعت و تولید گیلان بدهکار هستیم، تصریح کرد: ظرفیت‌های ارزشمندی در استان وجود دارد که باید هدفمند، در مسیر درست و کارشناسی شده مورد استفاده قرار گیرد.

 

نگاه جهادی به بخش تولید علاج مشکلات است

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: مطالبه گری در حوزه تولید و اشتغال جز اولویت‌های اصلی ما بوده و تلاش می‌کنیم با روی کار آوردن مدیران و متولیان امر، بخشی از مشکلات عرصه تولید را برطرف کنیم.

 

حسین پورحیدری نگاه جهادی به بخش تولید را علاج مشکلات این بخش دانست و بیان کرد: اگر در عرصه تولید و اشتغال نگاه جهادی وجود داشته باشد می‌توانیم نسبت به آینده و رفع مشکلات خوشبین باشیم.

 

وی ادامه داد: تشکیل میز خدمت با موضوع تولید و همچنین بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی از سوی مسئولین، سبب می‌شود تا آنها از نزدیک شاهد مشکلات این بخش باشند و در حل آنها مصمم‌تر عمل کنند.

چاپ این صفحه