چاپ این صفحه

در سومین روز از سفر به استان آذربایجان غربی انجام شد؛بازدید وزیر صمت از کارخانجات نساجی خوی

تعداد بازدید : 258
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۳/۸
یوزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین روز از سفر به استان آذربایجان غربی از مجموعه کارخانجات نساجی شهرستان خوی بازدید به عمل آورد.

علیرضا رزم حسینی از قسمت های مختلف کارخانه اعم از: ریسنـدگی – بافنـدگی، رنگـرزی نخ ، ایندیگو، کنترل پارچه و نخ و طرحهای در حال اجرا و توسعه کارخانه بازدیـد نمود.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از  شاتا،  کارخانجات نساجی خوی (شرکت سهامی عام) با سرمایه بانک صنعت و معدن در سال 1363 بمنظور تولید سالانه 4300 تن نخ و 10 میلیون متر پارچه تکمیل شده (لباسی، جین ، پیراهنی و...) با هدف اشتغال حدود یک‌هزار نفر تاسیس گردید.

 

واحد بافندگی کارخانجات در مساحتی حدود12000 مترمربع ایجاد شده‌ است که با استفاده از ماشین آلات مجهز و قابلیت تولید بالا توان تولید انواع پارچه با عرض 220cm تا عرض 360cm در جنسها و طرح های مختلف با ظرفیت تولید روزانه بصورت اسمی 70000متر مربع انواع پارچه های جین و پارچه های پاکویی را دارد.

 

واحد نخ در مساحت حدود 13000 مترمربع واقع شده و بهره گرفته از جدیدترین ماشین آلات مدرن اروپایی و استفاده از مدرن ترین ماشین آلات آزمایشگاهی جهت کنترل کیفیت محصولات حین تولید و الیاف ورودی به کارخانجات می باشد‌ که قابلیت تولید روزانه 42 تن انواع نخ ، با بکارگیری نیروهای مجرب، توانایی تولید انواع نخ های با کیفیت اوستر جهانی را دارا می باشد.

 

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

چاپ این صفحه