چاپ این صفحه

عضو هیئت رئیسه جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش اعلام کرد:ریل گذاری مناسب با تصویب برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش

تعداد بازدید : 143
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۳/۲۵
عضو هیئت رئیسه جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، تصویب برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش را سبب ریل گذاری مناسب و حرکت روبه جلو در این صنعت راهبردی دانست.

علی لشکری در مراسم رونمایی از برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی آقامحمدی «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری» و تشکل‌های تخصصی برگزار شد، به تشریح مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این صنعت راهبردی پرداخت و بیان کرد: برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش یک ریل گذاری مناسب در این حوزه است و سبب می‌شود که این صنعت راهبردی از بلاتکلیفی در بیاید.

 

تصویب یک سند راهبردی برای حرکت رو به جلوی صنعت پوشاک و کفش

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از شاتا،  وی این سند راهبردی را راهگشا برای حرکت رو به جلوی صنعت پوشاک و کفش دانست و از ابتکار عمل و پیگیری‌های رییس کارگروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری، وزیر صمت، معاون امور صنایع و مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارتخانه تشکر و قدردانی نمود.

 

توجه به بازاریابی و برندینگ در سند راهبردی توسعه صنعت پوشاک و کفش

 

عضو هیئت رئیسه جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران در ادامه سخنان خود در این مراسم اضافه کرد: این سند راهبردی در چهار محور اصلی عملیاتی خواهد شد و برای اولین بار موضوعات مرتبط با بازاریابی، برندینگ و فروش در سطح معاونت امور صنایع وزارت صمت دیده شده است.

 

لشکری همچنین از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که از راه اندازی پژوهشگاه پلیمر کفش حمایتهای لازم را به عمل آورد.

 

ظرفیت ارز آوری در صنعت پوشاک و کفش با نگاه صادرات محور

 

وی با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته دنیا از صنایع کیف، کفش و پوشاک ارزش افزوده، اشتغال و ارزآوری بسیاری به دست آورده اند، گفت: این ظرفیت و پتانسیل برای ارزآوری در این حوزه با توسعه و نگاه صادرات محور وجود دارد.

چاپ این صفحه