چاپ این صفحه

فناوری Nanotex DRY INSIDE®

تعداد بازدید : 216
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۳
مدیریت رطوبت به روش متداول تنها باعث عبور رطوبت از درون پارچه می شود.

 فناوری Nanotex DRY INSIDE® در این رابطه رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. این فناوری که در حال حاضر برای استفاده بر روی پارچه پنبه ای در دسترس است، رطوبت را از بدن دور کرده ضمن این که آن را بر روی سطح پارچه پخش می کند. نتیجه این فناوری یک لباس پنبه ای است که حتی از سخت ترین رقابت ها نیز سربلند بیرون می آید.

 

افزایش چشمگیر انتقال رطوبت

فناوری نانوتکس با ایجاد تغییرات فنی در پشت پارچه باعث می شود رطوبت از راه کانال های نامریی از بدن دور شود. این فناوری رطوبت را از پوست بدن به سطح بیرونی پارچه منتقل می کند، رطوبت بر روی سطح پارچه پخش و سپس تبخیر می شود. فناوری نانوتکس با شستشو از بین نمی رود و در برابر 30 بار شستشو و خشک کردن در ماشین لباسشویی خانگی پایدار است.

 

 

عدم بروز تحریکات پوستی

پارچه های مصنوعی به پوست بدن می چسبند و باعث ایجاد تحریکات پوستی، رطوبت و حس ناراحتی در شخص می شوند. انتقال رطوبت با فناوری نانوتکس باعث خشک شدن سریع پارچه و در عین حال کاهش چسبندگی می شود که نتیجه آن عملکرد بهتر و راحتی می باشد.

 

 

 

راحتی غیرقابل رقابت پنبه

محصولات نانوتکس با حرکت شخص حرکت می کنند و به شیوه ای عالی رطوبت را به صورت یکطرفه انتقال داده و تا حد زیادی چسبندگی پارچه را کاهش می دهند و احساس مرطوب بودن پوست را که در هنگام پوشیدن لباس های تهیه شده از الیاف مصنوعی ایجاد می شد، از بین می برند. به زبان ساده این لباس ها شخص را راحت، خنک و خشک نگه می دارد.

 

 

سازمان Cotton Incorporated با همکاری کمپانی نانوتکس عملکرد این فناوری را بر روی منسوجات پنبه ای مورد بررسی قرار داده است.

  1. زود خشک می شود.
  2. مرطوب نمی شود.
  3. اصطکاک و ساییدگی بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  4. راحتی پنبه را حفظ می کند.
  5. عملکرد محصول را بهبود می بخشد.

 

با سپاس فراوان از جناب آقای سعید حقیقی جهت ارسال متن انگلیسی این مقاله

چاپ این صفحه