چاپ این صفحه

افزایش 66 درصدی سفارشات برای ماشین آلات نساجی ایتالیا در سه ماهه سوم سال جاری

تعداد بازدید : 234
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۳۰
بر اساس داده های گردآوری شده توسط انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا(آچیمیت)، شاخص سفارش برای ماشین آلات نساجی ایتالیایی از ژوییه تا سپتامبر 2021 در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 66 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، رشد سفارشات مربوط به هر دو بازار داخلی و خارجی بوده است. میزان سفارش از سوی سفارش دهندگان داخلی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 130 درصد و سفارش تولیدکنندگان خارجی نیز 54 درصد افزایش داشته است.

اله‌ساندرو زوکی، رییس آچیمیت می گوید: "با وجود کاهش بسیار اندک سفارشات در ماه های پیش از تابستان، مجموع تعداد سفارشات جدید همچنان مثبت باقی مانده است. این نشان می دهد که شرکت های ایتالیایی قادرند در برابر شرایط جدید بازار به سرعت واکنش نشان دهند کما این که در دوره های تاریخی دیگر نیز این اتفاق افتاده است. توانایی سازگار شدن در کنار انعطاف پذیری بسیار بالا بخشی از ویژگی های ذاتی کسب و کارهای ایتالیایی است و تنها مختص این بخش خاص نمی باشد."

بر اساس پیش بینی آچیمیت این روند مثبت تا پایان سال ادامه خواهد یافت. تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی در ایتالیا نیز پیش بینی می کنند شاخص سفارشات داخلی و خارجی در سه ماهه پایانی سال باز هم افزایش پیدا کند.

زوکی عقیده دارد که از سرگیری نمایشگاه های حضوری باعث افزایش اعتماد به نفس شرکت ها شده است. با این حال هنوز مشکلات و سختی ها را به طور کامل پشت سر نگذاشته ایم. ما باید به طور خاص در مسیر دیجیتالیزاسیون و پایداری پیش برویم.

 

چاپ این صفحه