چاپ این صفحه

اعلام مالکیت سهام جدید توسط کمپانی لایکرا

تعداد بازدید : 168
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲
کمپانی لایکرا-توسعه دهنده راهکارهای فناوری و الیاف نوآورانه برای صنایع پوشاک و مراقبت های شخصی در جهان-اعلام کرده که تعدادی از موسسات مالی شامل Lindeman Asia، Lindeman Partners Asset Management، Tor Investment Management و China Everbright Ltd(سهامداران جدید) به طور کامل کنترل سهام شرکت را در دست گرفته اند.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، این تصمیم در نتیجه فرایند تصفیه شرکت در فوریه و زمانی که سهامداران یک اقدام عملی را علیه گروه بین المللی مد و نساجی Ruyi-کمپانی مادر پیشین لایکرا-در رابطه با پیش پرداخت وام مربوط به خرید لایکرا در ژانویه 2019 آغاز کرده بودند، اتخاذ شد.

کمپانی لایکرا با داشتن برندهای جهانی نظیر LYCRA®، COOLMAX® و THERMOLITE®  و خدمات بازاریابی منحصر به فرد خود و همچنین شبکه گسترده ای از شرکا در طول زنجیره ارزش جهانی به یکی از قدرتمندترین فرنچایزها در صنعت نساجی جهان تبدیل شده است. علاوه بر آن قابلیت های گسترده و متنوع این کمپانی در انجام نوآوری و دارا بودن مالکیت معنوی بیش از 800 حق ثبت اختراع باعث شده تا این شرکت بتواند روابط استراتژیک طولانی مدتی را با تولیدکنندگان، برندها و خرده فروشان مطرح برقرار کند.

لایکرا با وجود مالکیت و رهبری جدید همچنان تمرکز خود را بر روی سرعت بخشیدن به اعمال نگرش خود که شامل راهکارهای پایدار به منظور پیشبرد گردشی بودن و به اشتراک گذاری فناوری های استراتژیک می باشد، گذاشته است تا از این طریق مواد اولیه نوآورانه بیشتر و متنوع تری را توسعه داده و به تولید انبوه برساند.  سهامداران جدید که سابقه خوبی در زمینه تامین مالی و سرمایه گذاری در شرکت های مختلف در آسیا و سایر نقاط جهان و همکاری با هیت رییسه شرکت ها در زمینه برنامه های عملیاتی و کسب و کار دارند، به طور کامل از برنامه های لایکرا حمایت می کنند. سهامداران جدید قول کمک بیشتر برای تقویت جایگاه مالی لایکرا و فراهم کردن زمینه رشد طولانی مدت این کمپانی را داده اند.

جولین بورن، مدیر عامل لایکرا می گوید: "خوشحالم از این که در فصل جدید این شرکت حمایت کامل سهامداران و هیت رییسه های جدید را داریم. ساختار جدید مالکیت شرکت باعث می شود تا سرمایه گذاران حرفه ای و با تجربه از ما پشتیبانی کنند."

سخنگوی سهامداران جدید شرکت گفت: "ما به طور کامل از تیم مدیریتی لایکرا و نظارت آن ها بر شرکت حمایت می کنیم. در حال حاضر این شرکت از لحاظ مالی دارای موقعیت قدرتمندی است و آماده رشد طولانی مدت می باشد. ما مشتاقانه در انتظار همکاری با این تیم و حمایت مداوم از آن ها برای رشد شرکت در آینده هستیم."

 

چاپ این صفحه