چاپ این صفحه

نامزدهای جایزه ارزشمند نوآوری RISE®

تعداد بازدید : 207
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۳
انجمن صنایع پارچه های بی بافت-INDA-اعلام کرده است که متقاضیان نامزد شدن برای دریافت جایزه نوآوری RISE® می توانند نوآوری ها و محصولات خود را برای شرکت در این مراسم ارایه دهند.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز،  این جایزه در کنفرانس RISE®(تحقیق، نوآوری و علم برای پارچه های مهندسی شده) که در روزهای 27 و 28 سپتامبر سال جاری در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی برگزار می شود، اهدا خواهد شد. در این کنفرانس دو روزه مطالعات علمی و تحقیقات روشنگرانه که مسیر توسعه محصولات را هموار می کند، ارایه می شود.

شرکت ها، موسسات دانشگاهی، مراکز تحقیقاتی و افراد می توانند پیشرفت های خود در عرصه مواد اولیه مهندسی شده و بی بافت ها را تا تاریخ 15 ژوییه 2022 در وبسایت https://www.riseconf.net/award-submission.html برای نامزدی دریافت جایزه معرفی کنند.

تشخیص نوآوری در حوزه صنایع بی بافت و با توجه به به کارگیری اصول مهندسی و علوم انقلابی برای رفع نیازهای حال و آینده این صنعت صورت می گیرد. پیشرفت های صورت گرفته در زمینه مواد اولیه خام، فناوری های تولید و فرایند شامل تشکیل وب، توسعه محصول یا کاربردهای جدید و سایر حوزه هایی که ممکن است استفاده از منسوجات بی بافت را گسترش داده یا بهتر کنند، شرایط نامزد شدن را دارند.

متخصصان صنعتی که در توسعه محصول، علم مواد و فناوری های مخرب هم برای مصرف کنندگان و هم محصولات صنعتی نقش دارند، برای نامزد کردن محصولاتشان در جایزه نوآوری RISE® مورد تشویق قرار می گیرند.

فرایند نامزد شدن

هیات مشاوره فنی INDA پس از بررسی نامزدها سه فینالیست برتر را که نشان دادند چگونه اصول مهندسی و علوم پیشرفته می تواند باعث پیشبرد صنعت بی بافت ها شود، انتخاب خواهد کرد. فینالیست ها در روز سه شنبه 27 سپتامبر 2022 نوآوری های خود را به متخصصان فناوری، دانشمندان، محققان و متخصصان صنعتی حرفه ای ارایه خواهند کرد.

جایزه نوآوری سال گذشته به کمپانی کانوپی برای رسپیراتور کاملا مکانیکی و غیرالکترواستاتیک تعلق گرفت. این رسپیراتور مجهز به یک فیلتر شفاف است که روی صورت را نمی پوشاند و تنفس پذیری آن نیز بهتر است.

 

 

چاپ این صفحه