چاپ این صفحه

اعلام شراکت طولانی مدت میان شرکت پوشاک هانزبرندز و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

تعداد بازدید : 191
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۹
شرکت پوشاک آمریکایی هانزبرندز((HBI-بزرگ ترین تامین کننده لباس های هواداران دانشکده ها-اعلام کرده که مشارکت جدیدی را با دانشگاه کالیفرنیای جنوبی(USC) آغاز کرده است.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز،  به موجب این توافق ده ساله شرکت هانزبرندز دارای حق انحصاری در کانال های خرده فروشی متوسط و انبوه برای توسعه مجموعه مشتری محور لباس های هواداران که باعث گسترش فروش دانشگاه می شود، می باشد.

این توافق جدای از ارتباط فعلی میام هانزبرندز و نایک بوده که در آن نایک فروشنده رسمی محصولات هواداران و لباس های تیم های ورزشی بین دانشکده ای است.

هانزبرندز که مالک برندهای نمادین چمپیون و هانز و همچنین برند دوستدار محیط زیست آلترنتیو اپارل می باشد، مجموعه بزرگی از پوشاک هواداران مخصوص زنان، مردان، زنان و مردان، جوانان، نوزادان و نوپاها را طراحی، تولید و توزیع خواهد کرد. این کمپانی از ژانویه 2023 شروع به فعال سازی و ارتقای روش های خرده فروشی خود خواهد نمود. هانز برندز به تخصص در طراحی، مهارت در تولید و تعهد به تولید مسوولانه و شفاف توجه ویژه ای خواهد داشت و تمرکز بیشتری را بر افراد جامعه، سیاره زمین و محصولات خواهد گذاشت.

جان فرایر، رییس پوشاک ورزشی تحت لیسانس هانزبرندز گفت: "دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دارای میراثی پرافتخار است. ما خوشحالیم که برای تامین لباس هواداران از دانشکده ها حمایت می کنیم، لباس هایی که مصرف کننده عاشق آن می شود. آوازه برندهای نمادین و محصولات بی رقیب ما میان مصرف کنندگان در سرتاسر جهان پیچیده است و به مشارکت و تعامل هواداران در دانشگاه کمک می کند."

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز به شرکای اولیه پوشاک هانز برندز یعنی دانشگاه تگزاس، دانشگاه ایالتی اوهایو، دانشگاه کارولینای شمالی، دانشگاه جورجیا، دانشگاه ویلانوا، دانشگاه کارولینای جنوبی و دانشگاه سینسیناتی ملحق شده است.

مت کوران، مدیر بخش نشان های تجاری و اعطای مجوز در دانشگاه کالیفرونیای جنوبی گفت: "خوشحالیم از این که یک مشارکت طولانی مدت را با کمپانی هانزبرندز آغاز کرده ایم. مجموعه برندهای نمادین این کمپانی، موفقیت آن در زمینه خرده فروشی و تعهد آن به پایداری و تامین مسوولانه منابع آن را به بهترین انتخاب برای همکاری با دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تبدیل کرده است. ما به توانایی هانز برندز برای تامین پوشاک با کیفیت برای بازار در حال رشد لباس های هواداران، دانشکده ها و دانشجویان اعتماد کامل داریم."

 

چاپ این صفحه