چاپ این صفحه

تامین تجهیزات بت فورمینگ توسط کمپانی آندریتز برای خط تولید PTFE کمپانی YANPAI

تعداد بازدید : 132
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۱۰
گروه بین المللی آندریتز سفارشی را از کمپانی چینی فناوری فیلتراسیون یان پای (YANPAI®) برای تامین تجهیزات بت فورمینگ یا همان تشکیل لایه الیاف مجهز به کاردینگ aXcess و کراس لپر برای خط نیدل پانچ تولید محصولات فیلتراسیون PTFE(پلی تترا فلورو اتیلن) در کارخانه این شرکت واقع در شهرستان تیانتای دریافت کرده است.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، از نمدهای PTFE به عنوان فیلترهای دود در کارخانجات زباله سوزی استفاده می شود. آغاز به کار این خط از نیمه دوم سال 2022 خواهد بود.

در سه سال گذشته این سومین سفارشی است که آندریتز از یان پای دریافت کرده است. اولین قرارداد در سال 2019 و برای سه خط نیدل پانچ کامل(شامل یک خط تشکیل لایه الیاف PTFE) بوده است. یان پای اخیرا نیز چهار خط جدید شامل تجهیزات aXcess و eXcelle سفارش داده است.

وینسنت چن، معاون کمپانی یان پای می گوید: "یان پای پس از سال ها حضور قدرتمند در صنعت فیلتراسیون تبدیل به اصلی ترین تامین کننده مواد اولیه فیلتراسیون و جداسازی در چین شده است. یان پای قابلیت تامین محصولات سفارشی با کیفیت بالا برای مشتریان خود و تولید انواع مواد اولیه فیلتراسیون صنعتی برای امور مربوط به جداسازی را دارد.  به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز،  ما همکاری خود با آندریتز را از سال 2019 آغاز کرده ایم و همیشه از کیفیت بالای ماشین آلات، دانش پردازش و حمایت فنی همه جانبه از سوی این کمپانی رضایت داشته ایم. همین امر اعتماد ما را برای دادن چهار سفارش خط نیدل پانچ در ابتدای سال 2022 و تجهیزات مربوط به بت فورمینگ برای خط PTFE در حال حاضر جلب کرده است."

یان پای یکی از مهم ترین تولیدکننده های فیلترهای بی بافت برای فیلتر کردن گرد و خاک و فیلترهای پارچه های تاری پودی برای جداسازی جامدات/مایعات در چین است. این شرکت که در سال 1990 تاسیس شده، در زمینه توسعه پارچه های جدید مخصوص فیلتراسیون صنعتی پیشرو بوده است. این شرکت امروزه دارای کارخانجاتی در چین و ایالات متحده آمریکا می باشد.

چاپ این صفحه