چاپ این صفحه

امکان به دست آوردن مجازی سایز برای مشتریان برند اچ اند ام در تایلند

تعداد بازدید : 199
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۸
کمپانی NeXR-شرکت فناوری فعال در زمینه واقعیت تعمیم یافته-با کمپانی اچ اند ام تایلند برای ایجاد امکان به دست آوردن سایز مشتری به صورت مجازی همکاری کرده است. مشتریان اچ اند ام در تایلند از اوایل سال 2023 می توانند در شعبه جدید اچ اند ام در میدان شهر آواتار دیجیتال خود را خلق کنند.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، اسکنر بدن NeXR فردی دقیقا مشابه کاربر و یا به اصطلاح قل او را خلق می کند و هم زمان اندازه های بدن فرد نیز به طور دقیق اندازه گیری می شود. این اطلاعات به همراه آواتار در اپلیکیشن موبایل Avatar.Cloud  ذخیره شده و در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. مشتریان بر اساس اندازه های ثبت شده خود توصیه هایی را در مورد این که کدام لباس یا کدام سایز برای آن ها مناسب تر است، دریافت خواهند کرد. این قابلیت در ابتدا به صورت آفلاین و بعد از چند ماه به صورت آنلاین در دسترس قرار خواهد گرفت. در نتیجه مشتریان می توانند به آسانی خودشان محصول را در فروشگاه اسکن کنند و با استفاده از اپلیکیشن سایز پیشنهادی خودشان را داشته باشند.

فناوری اسکنر سه بعدی که انجام پروژه فوق را ممکن می سازد در همکاری NeXR و اچ اند ام در برلین و هامبورگ مورد امتحان قرار گرفته و تا کنون نیز مدام در حال توسعه و بهتر شدن است. هدف از این کار بهینه سازی تجربه خرید و کوتاه شدن محسوس زمان فرایندهاست که باعث می شود مشتریان در صف های طولانی اتاق پرو معطل نشوند و فروشندگان نیز کالاهای مرجوعی کمتری دریافت کنند. راهکار اشتراکی اچ اند ام و NeXR باعث می شود تا مد پایدارتری داشته باشیم.

اچ اند ام تایلند مدام در حال سرمایه گذاری برای فراهم کردن تجربه ای بهتر برای مشتریان به شیوه ای پایدار است. مشتریان می توانند با استفاده از آواتارهای قابل استفاده با تلفن همراه تجربه های خرید مخصوص به شخص خودشان را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و مهم تر از همه مجبور به مرجوع کردن لباس نشوند.

فیلیپ لاساکس، مدیرعامل کمپانی اچ اند ام در تایلند می گوید: "ما در مسیر این سفر هیجان انگیز فناوری محور قرار گرفته ایم تا بتوانیم تجربه های بیشتر و پربارتری را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم. برای به کارگیری فناوری هایی که باعث فراهم آوردن خدمات واقعی به مشتریان اچ اند ام در تایلند می شوند فرصت های زیادی وجود دارد. به همین دلیل ما از همکاری با کمپانی فناوری NeXR بسیار خرسندیم."

مارکوس پولر، مدیر عامل کمپانی NeXR می گوید: "هدف ما این است که از پتانسیل کامل آواتارها در مواردی که امروزه امکان استفاده از آن ها باشد بهره بگیریم برای مثال صنعت مد. ما با به کارگیری فناوری های اسکن بدن با رزولوشن بالا می توانیم یک نمونه دیجیتال همسان عالی از مشتریان اچ اند ام در تایلند خلق کنیم و دیدگاه باارزشی را برای آن ها فراهم نماییم که هم به نفع مشتری و هم به نفع کمپانی است. در سال های اخیر تقاضا برای خرین آنلاین و آفلاین به شدت افزایش یافته است. با وجود فناوری های اینچنینی فروشگاه های فیزیکی ناچارند برای رفع این تقاضاها از نو فعال شوند. علاوه بر آن استفاده از آواتارهای طبیعی و واقعی فرصت های دیگری را ایجاد می کند برای مثال پرو مجازی لباس، تولید سفارشی و غیره. ما بی صبرانه در انتظار فاز جدید همکاری خود با کمپانی اچ اند ام هستیم."

 

چاپ این صفحه