چاپ این صفحه

مجمع جهانی مد 2022 و تمرکز بر تغییرات اقلیمی و آموزش

تعداد بازدید : 85
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۳
در سی و هفتمین مجمع جهانی مد فدراسیون بین المللی پوشاک(IAF) کنفرانسی با موضوع "مد را با هم متحول کنیم" برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اطلاع‌رسانی نساجی امروز، این کنفرانس برندها و خرده فروشان را در رابطه با موضوعاتی که برای صنعت و جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است نظیر تغییرات اقلیمی و آموزش، گرد هم می آورد. در روز اول این رویداد که چهاردهم نوامبر است، تورنمنت گلف نیز با همکاری شریک دیرینه IAF کمپانی آمریکن اند افرد(A&E)  برگزار خواهد شد. مکان برگزاری رویداد مد شهر داکا پایتخت بنگلادش است.

مجمع امسال نیز مانند تمامی سال های گذشته یک سرمایه گذاری مشترک بین انجمن های عضو فدراسیون بین المللی پوشاک است که در این دوره هم انجمن تولیدکkندگان و صادرکنندگان پوشاک بنگلادش(BGMEA) و هم انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک کشباف بنگلادش(BKMEA) در برگزاری آن سهیم هستند.

مدیر کل فدراسیون نساجی و پوشاک اروپا، درک ونتیگم که خود از متخصصان برتر در وضع قانون معامله سبز اروپاست، از سخنرانان اصلی این رویداد می باشد.

امسال در میان اسپانسرهای این همایش نام شرکت های ای اند وی، ویت و دوبی گلوبال کانکت نیز به چشم می خورد. کمپانی ای اند وی تامین کننده مطرح نخ های دوخت و کمپانی ویت نیز ارایه دهنده تجهیزات اتو و پرس پوشاک می باشد. با افزایش اهمیت دوبی به عنوان یک قطب تجاری در منطقه شرکت دوبی گلوبال کانکت و شرکت سرمایه گذاری دوبی نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

سی و هفتمین دوره مجمع جهانی مد در هتل رادسیون بلو شهر داکا برگزار خواهد شد.

 

چاپ این صفحه