چاپ این صفحه

۸۶۰ واحد راکد به تولید بازگشتند

تعداد بازدید : 183
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۵
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران با اشاره به بازگشت به تولید بیش از ۸۶۰واحد تولیدی راکد در کشور گفت: امسال بازگشت به تولید ۲‌هزار واحد تولیدی راکد هدف‌گذاری شده است.

علی رسولیان اظهار کرد: یکی از سیاست‌‌‌هایی که دولت و شخص رئیس‌جمهور به‌طور جدی پیگیری می‌کنند بحث احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال است.

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۶۰واحد تولیدی راکد در سطح کشور به چرخه تولید بازگشته است، افزود: امسال بازگشت به به تولید ۲‌هزار واحد تولیدی راکد هدف‌گذاری شده است.وی گفت: هدف ما این است تا واحدهایی را که تعطیل هستند اما ظرفیت تولید دارند با کمک و بهره‌‌‌گیری از ظرفیت‌‌‌های قوه‌قضاییه، ستاد تسهیل، بانک‌ها و... احیا کنیم و به چرخه تولید بازگردانیم.

رسولیان ادامه داد: برخی از شهرک‌‌‌های صنعتی کشور با مشکل زیرساختی مواجه هستند. امسال ۹۰میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌‌‌های صنعتی پیش‌بینی شده است تا در این زمینه اقدامات موثری در شهرک‌‌‌های صنعتی انجام شود.

چاپ این صفحه